torsdag 18 mars 2010




Hallåj!
*****
Här är det helt kaos.
Vi som är en familj där det utövas sporter av alla möjliga sorter har det lite rörigt nu.
Knappt har bandysäsongen slutat så drar fotbollen igång och med två spelande grabbar i olika lag och klubbar så är det mycket att hålla reda på nu, puh.
För att inte tala om tvättberget som bara växer.
**********
Men mitt i det hela så ska Bollnäs spela SM finalen i bandy nu på Söndag och det är ju galet roligt.
Det pratas om att det är 50-60 bussar som ska åka till Uppsala och Studenternas för att hejja fram vårat lag.
Det är ju helt makalöst bara det men kul.
********
Våren är på väg här med och min inspiration har kommit tillbaka igen och jag har kommit på lite smått och gott som vi har att dona med nu.
PS. Hädanefter kommer jag inte att varken svara eller publicera dom kommentrer som det inte står vem det är ifrån.
Så till er fegisar som inte vågat/vågar göra er tillkänna ni behöver inte göra er besväret längre. DS.

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Kul och se dig idag. Förlåt om jag var lite stram men jag pratade med min arb.kamrat och var lite upprörd över en sak som hände på jobbet igår. Vi drar nu till fjälls. Kram på dig. Ps. du verkar trivas bra i skylten.

    mvh B

    SvaraRadera
  2. Ingen fara B.

    Ja jag trivs & glad det blev jag av att se dej, tihi.
    Dax för lite vin & mat & vin & vin igen, lr?

    Kram, kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Heej
    Ja du jag håller med dig , full rulle=))tvätten växer. Ni verkar vara en så härlig familj!!!
    Kraaaam

    SvaraRadera