torsdag 28 februari 2013

Inte den första....

... och inte den sista heller.

Go morron!!

Vaknar utvilad och glad att ha en ledig dag idag.

Hörrni jag håller också på med Femti, eller Mr Grey. Snacka om böcker som ligger på var och varannans kvinna/tjejs tunga. Tror inte att jag inte känner någon som inte har läst om denne mystiske eller störda man.

Kände i början att den där stackars Ana borde lägga benen på ryggen och springa långt bort från honom. Nu mer så undrar jag vad HAN ska med henne till när HAN kan ta MEJ, haha. Ja så kan det gå. Är nu inne på bok två och läser så fort jag får möjligheten att göra det.
Vill ju veta vad Femti varit med om och hur det ska gå för dom.

Nu blir det ett läkarbesök och sen en ev dejt med Lisa. Köpa längdskidorna till mej och underbaringen J och sen ska tränas ett Body Combat pass, weeiih.
Tur jag är utvilad idag, hury, hury.

Må så gott

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar