söndag 9 november 2014

Sköna Söndag!


Men vilken otroligt rolig kväll/natt vi hade. 
TACK finingar för att ni är så underbara <3

Vi kan samla energi på många sätt och igår hade jag en liten middag med underbara tjejer.
Vi åt gott och smakade på årets glögg som var toppen. Tur vi har kvar så kan jag ta en ikväll igen, mums.



Efterrätten som var fruktflarn med färsk rosmarin och kanel tillsammans med kolagrädde. Super god och lätt att göra. (man kan förbereda flarnen och bara stoppa in dom i ugnen när man känner sej redo).


Anlou, jag och Tina. Är tacksam över att ha dessa fina vid min sida.


Tomt i vinglaset... 


Men vart tog jag vägen??..
Ser ut som jag ramlade under bordet, hahaha. Smög iväg på toaletten bara ;)


Grupp'Selfie'...


En rykande varm Lumumba fick avsluta en toppenkväll.

Imorgon kör vi Måndag igen. Ny vecka och nya utmaningar.
Energipåfyllning har jag i massor ialla fall så det kan bara starta på ett sätt. BÄST!!

Kramar om...

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar