fredag 19 februari 2010

Längtar,,,



,,, tills jag kan sitta ute nu.


Ja nu har snöandet tagit sitt grepp över oss igen.
Men nu vill jag verkligen att våren ska börja så man kan sitta ute igen.

Längtar efter mitt trappkaffe på morron med endast fåglarnas sällskap.
Men den som väntar på något gott heter det ju.
Nu blir det helgstädet här och sen åker jag till sporthallen för ett spinningpass.
Härligt att avsluta veckan med det.
Men sen blir det "after work" på Palladium med mina härliga vänner.
Vi tänkte ät lite och prata i massor, härligt.
********
Imorron ska jag och Pia se Amanda Jensen, det ser jag fram emot.
Dels att gå med Pia och få se hennes nya frilla som håller på att skrämma slag på hela hennes familj.
Ialla fall på mornarna och då blir även hon skräckslagen.
Men sen tycker jag att Amanda har en skön röst och stil åxå.
********

Hörrni Fredag = Fika och som vanligt så tar jag av alla sju (7) sorterna.
Trevlig helg, Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar