måndag 26 juli 2010

Tänk vad häcken växer nu..
Denna sommar har verkligen varit exemplarisk för häcken våran.
Varmt och soligt på dagarna och regn på nätterna.
Helt perfekt för våran häck som dragit iväg otroligt mycket.
Min häck har också den dragit iväg otroligt kan jag tala om.
På morron har det inte varit speciellt svalt och inte på dagarna heller för den delen.
Så det har inte blivit en endaste prommis för mej på flera veckor.
Kvällarna, ja dom har gått åt till god mat och dryck så gissa om min "bak" är "big" nu. Inte bara den heller, finns en del andra ställen om pösat upp sej och ni som sett mej, NEJ jag är inte med barn, haha.

Gillar detta köket otroligt mycket.
Kolla in taket och kontrasterna med det vita och svarta, love it.
Nu blir det snart jobb och det blir fem dar i rad nu.
Men till helgen är jag ledig igen.
Här regnar det till och från idag och det är rätt skönt tycker jag.
Mina trogna vänner, må bäst,
kramar Åsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar