tisdag 5 mars 2013

Helt fantastiskt!!


Tjingeling alla finingar!!

Idag så kände jag inte alls för att laga mat så när jag mötte upp underbaringen J på träningen så föreslog jag hämtmat från Thai.
Nja sa han jag tror att Filippa ska laga middag med Johan ikväll.

Helt fantastiskt gott var det och det blev även efterrätt och på en Tisdag.
Dom hade fixat köttfärsbiffar med klyftpotatis, sallad och chilibea till. Sen blev det bärpaj med choklad och vaniljsås, yummie.:))

Ni fattar ju hur gott det var efter ett sjukt grymt roligt och jobbigt Body Combat pass att få komma hem till ett dukat bord med bästa ungdomarna som skämmer bort oss.
Tack för allt ni gör och ni gör mej verkligen så lycklig <3 och jag känner mej så rik som får ha er i mitt liv....

Å













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar