söndag 10 mars 2013

Trodde jag inte...


Taaa daaaa!!!

Shit vilket fantastiskt väder vi har. Inte bara idag utan hela veckan som har varit sportlovsvecka här. Men imorgon börjar allvaret för Filippa igen som slutar 9an i år.
Mycket slit och prov kvar än innan skolavslutningen.

Idag tog jag och underbaringen en tur i skidspåret igen. Det blev två varv ala 1 mil. Det kunde jag inte tro att jag skulle åka igen. Jag nötte ju i spåret när jag var tonåring men har inte alls åkt sen dess heller. Men nu tycker jag att det är så skönt och sen blir det ju att man är ute lite mer. Annars har ju jag för vana att vara inomhus när jag tränar.
Men idag så fångade vi både dagen och solen utomhus, lovely.

Här nedan lite blått inspiration.

Ha det fint finingar.

Å







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar