torsdag 5 december 2013

Lite omgörning :)


Tjingeling!!
Ledig dag och så bra den har varit. Fick påhälsning av min bästaste vän idag. Såå längesen vi träffades men nu är det ändring med det. 

Igår hörrni när jag kom hen frön jobbet så käkade jag lite och det gav mej energi verkligen. Tog tag i köket som jag har haft i tanken en mycket lång tid nu. Släpade runt på runga skåp själv då J var ute och åt med några kollegor. Tungt som tusan var det men när jag väl flyttat runt allt minst ett varv så blev det ju så bra och stort. Känns som köket blev hur stort  som helst. 

Då började jag fundera på om inte hallen med också skulle flyttas ett varv, minst. 
Sagt och gjort så efter det att min vän åkt hem efter både fika och mat så tog jag tag i det.
Oj vad nöjd jag är nu och jag tror resten i familjen håller med. 
Sen kom besök nr två. Min äldsta son kom hem och fikade och vi planerade julen då även  den yngre sonen kommer hem. Mysig dag som avslutades med ett body combat pass nu på kvällen och nu sitter jag med hårfärg i håret.
Följer erat råd raringar och det blev mörkt, sweet brown heter den och tror det ska bli lagom mörkt.

Nu dax att skölja ur!!

Å




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar