lördag 7 december 2013

Slut!!


Go'kväll!!

Oj vilken kort dag det blev. Sov till halv elva och sen blev det frukost i sängen. Älskar det och kolla på tv också när jag är ledig. 

Igår var det Karma fest. Karma är det gym som jag går och tränar på och dom ordnade en fest för sina medlemmar. 
Det blev mat och drinkar och vin och en massa dansande in på natten. Dansade faktiskt så pass att mina skinnbrallor sprack på benet (bokstavligt talat) scratch.
Kom inte i säng förens kl halv fyra i morse, what!! 

Men först hann jag med att jobba, gyma och uppvakta min mamma som fyllde år. Så det är ju inte direkt ett lugnt tempo och inte konstigt att livet rusar iväg.
Nu sitter jag här mätt och glad och väntar på att 'så mycket bättre' börja. Kollar på en dvd med Robbie Williams såå jäkla bra är den och smuttar på en amaretto, mums.

Fortsatt trevlig helg!!

Å





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar