tisdag 4 februari 2014

En bild säger mer än…


Ett kvälls Tjing!!

Till er som undrarhur besviken man kan bli när favvopasset Nr 1 är inställt och Nr 2. Fan jag som laddat sen förra veckans pass och äntligen börjar känna att den nya koreografin börjar sitta och man vet att det är nu eller aldrig, det är idag allt kommer att bli helt perfekt. Vi ska bli ETT!!

Inställt stod det!! Ok då kände jag att det var dax att prova på Power Step's nya pass (koreografi). Det var ett tag sen närmare granskning långt innan jul...

Jag har laddat hela dagen, dragit på mej mina skuttigaste tights och en sporttopp som skulle klara en puckelpist i 500 knyck, ätit ett mellanmål med en massa energi motsvarande ett kärnkraftverk och slutligen rivit av årets KarmaPowerStep pass som fick mej att lyfta. Ok efter en hel del svordomar när jag gjorde fel. Hör till den folkmassan som inte godkänner några misstag även om det är första gången som jag kör det. Så är jag nu i mål och tokladdad med ny energi. Det här passet har dessutom den absolut bästa musiken jag hört, alltså helt i min smak och den fick mej att kräma ur de sista dropparna av svett ur min kropp...

Efter dagens pass, en selfie:

Min blöta svettiga handduk efter dagens PS.


Må så gott!!

Å 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar