måndag 3 februari 2014

Kör på..



Fick mersmak av bloggandet så här kommer lite till. Bara för att jag kan ;)

Hej igen från moi!

Har en ledig dag idag och det är ju så skönt att börja en ny vecka med just det ledigt.  Har haft en till familjemedlem hemma i två veckor och en till i två omgångar under samma veckor. Att bo hela familjen tillsammans hör ju inte till vardagligheterna här hemma men det är helt fantastiskt kul att vara samlade. En omställning också såklart när vi är vana vid att bara vara tre nu för tiden. Saknar de två utflugna redan men det dröjer inte allt för länge innan vi ses igen.

Idag har jag inte gjort så mycket. Tar det oftast lugnt de dagar som jag inte jobbar. Ja förutom att jag tränar då men det gör jag oftast på kvällarna. Ibland på förmiddagarna med och visst är det skönt att ha det gjort men det är inte riktigt min grej. Är väldigt segstartad så kvällarna passar mej bättre. Så även denna kväll. Det blir två pass minst av olika slag. Samma där gäller att gym inte heller riktigt är min grej medans gruppträning är mitt kall :) Det är såå bra med alla dessa människor som är med och peppar mej (ja utan att dom vet om det) av att bara vara delaktig i gruppen.

Nu lite peppläsning och sedan ska det kollas lite sommarkläder till en resa i ett varmare land.

P & K

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar