fredag 30 januari 2009

Lilla Grabben...

...han gjorde det efter han tränat igår. Jaja han tog en bild av sej själv men det är han värd. Det är han som står i mitten och ska "skotta". Puss och tack för hjälpen.
Stora grabben han har varit en klippa denna v. Tre kvällar har han ställt upp och hjälpt mej på jobbet efter skolan. Men idag var han helt slut. Han satte sej på en pall inne i disken och när jag ropade för att jag ville ha hjälp i kassan, svarade han inte.
Tittade på han och trot eller ej men han hade somnat. Så jag höjde rösten lite, några decibell bara.
-HALLÅ!!!
Och tänk jag trodde att han skulle ramla av pallen, haha.
-Va skriker du för? Va håller du på med? Va vill du? Helt borta var han.
-Jag behöver hjälp.
-Ja men du kan väl bara säga åt mej.
-Du sov ju. Jag gjorde det först.
-Ofta, vaddå sov, aldrig.
Ja jag bara skrattade. Den minen skulle jag betala för att få se igen.

Gissa hur mycket chips vi ätit? Inte ett enda faktiskt. Vi köpte gurka och morötter ist. Duktigt av mej.
Imorron får vi hålla tummarna för Anette i Kalix. Hon har blivit nominerad till ambassadör där. Häftigt va? Lycka till från mej.

Njut av helgen och va rädda om varann.
Go kväll hälsar vi som pyjamasmyser i soffan, lill Strumpan och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar