måndag 20 december 2010

4 dagar kvar!!!
Ja ni nu har jag verkligen kommit in i julstressen jag med.
Tyckte att det var lugnt och att jag hade tiden med mej.
Men jäklar vad mycket jag jobbar nu, 7-19 dagar och inte en dag ledigt.
Är ju glad att jag tog semester den 23/24-12.



En arbetshörna i min smak helt enkelt.
Bordet har jag ett som är bra nog likt det som finns här.
Det är nog bara nått år äldre och inte så mycket färg på nu men det går ju att fixa.

Har ju lite mera att stå i då vi firar jul här hos oss med min käre J och hans syskon och mamma.
Brorsan med familj kommer redan den 23 och stannar till 27.
Längtar redan efter dom nu allihopa.
Nästa år ska jag prova att ta in en riktig gran.
Då jag är allergisk mot granar så kör vi med en fejkis.
Men nog är det fint med en riktig en och doften sen, lovely.
Nu måste jag skynda vidare och jag misstänker att jag blir osynlig ett tag nu så till er alla från mej.....
GOD JUL!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar