onsdag 29 december 2010

Favvo frulle....
Inte den mest hälsosamma men förbaskat god är den.
Äkta Hälsinge ostkaka med vispgrädde och sylt, mums.
Eftersom det inte finns någon hejd på hur mycket onyttigheter jag stoppar i mej nu för tiden så har jag bestämt mej för att efter nyår ta tag i både maten och träningen igen.
Det har ni väl aldrig hört förut, gah!

Min man tyckte att dom skulle vara fina att ha här på.
Men det tyckte inte jag så dom sitter nu ute på verandans gran ist.
Men det är ju inte så lätt att hålla igen i jultider heller, eller vad tycker ni?
Jag har bokat ett spinningpass till ikväll och får se hur det går med det.
Nu ni finingar har jag lite att stå i här på morgonen.
Filippa och en kompis ska ta tåget tilll Gävle idag så en bra frukost måste jag få i henne innan hon åker.
Vad sägs om ett gäng pankisar?

Har byggt på skåpet lite med en överdel som egentligen hör till en annan skänk.
Jag skulle ju också ha åkt med men med mera barn i hemmet så blir det lite ändrade planer.
Har bl a lovat Jacke en liten fika på stan innan han åker till Sandviken på en bandymatch med 20 laget på eftermiddan.
Bandyn tar ju mycket tid för mej då han inte har körkort (17 år) än så blir det en hel del skjutsande till både träningar och matcher.
Hoppsan nu kommer en tonåring upp och då är det bäst att jag börjar med mina plikter.
Ni vet tjej och tonåring = inget tålamod, inget alls och framförallt inte på morgonen.
Må det bästa, Å.
(På efter 10 med Malou så blir det ett reportage med bästaste Maria Montazami :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar