tisdag 7 december 2010

En fin dag har vi här i byn.
Med en strålnde sol och med en hel del grader varmare är det underbart ute.

I år är det bokstäver här på spiskåpan.

Blev nästan sugen på att åka längdskidor, men bara nästan.
Får ta mej en titt om dom har gjort spår här uppe ovanför huset vårat först.


Igår var vi iväg och firade min mamma som fyllde 65 år.
Mycket fika blev det och stressigt för jag hade bokat in mej på ett spinningpass och Jacke hade ju bandyträning, för ovanlighetens skull, NOT.


Tindra håller i Jörgens ben, hårt.
Hon är ca 8 mån där.

Min lilla systerdotter Tindra var där också med min lillasyster Lisa.
Tindra blev 1 år den 1 December så jag gav henne presenten nu eftersom dom har
flyttat till Uppsala.
Jag var aldrig dit då så det passade ju bra nu då att ge henne den.

Min yngsta lillasyster Therese som bor i Sundsvall.
Hon har jag på min pappas sida.

Hon och hennes kille Serkan, som kommer från Turkiet kanske kommer och hälsar på oss inom kort och det vore så fantastiskt roligt.
Har nog inte träffat henne på 3-4 år, tror jag.

Nu är det nog dax för lite mat innan jag ska på fackligt möte på jobbet.
Sen blir det ett Zumbapass med, mitt andra.

Kan inte riktigt bestämma mej för om jag tycker att det är rolig eller inte.

Hoppas att foten håller nu bara.



Må så gott och stressa inte ihjäl er nu.


Kramar Å.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar