torsdag 31 maj 2012

Inspiration till dej Jacke!!

Lite som du vill ha det, eller??
Tror att det går att plocka vissa bitar ur detta till det befintliga i lägenheten som finns där nu.



Detta får mej att längta utomlands ännu mera.
Hoppas att det blir en resa igen efter midsommar.

Ingen dålig hållplats detdära.
Sängkammar´n nästa, ping!!

Natti nattisudd!!

Hej!!,, alla ni som har den förmånen att sova (morgon eller nå när ni läser detta).


Är nu inne på min 2/3 nätter på jobbet och nog suger det lite.
Inte att jobba för jag älskar mitt jobb, men.
Men att inte få sova skönhetssömnen ( nu spelar det ju ingen roll hur mycket jag än sover så någon skönhet det blir jag ju aldrig), men.
Men det är ju såå sköönt att få göra det när man har normal dygnsrytm på just natten.

Få krypa ner i en något lite för kall säng men som ger en en anledning att få komma nära J och skeda, aj lajk it...
Nu får jag ju vänta till Fredag då det blir till att ställa om dygnet igen.
På Fredag kommer lilltussan hem, alltså Filippa från Göteborg.
Är något lack för hon fick reda på idag efter lite problem med hennes electron kort att man bara kan använda 1000:- i veckan på det.
Hon som sparat en herrans massa pengar och sålt kläder för att kunna spendera dom alla i Göteborg.
Då menade hon alla sina sparade klöver.

Tur att det blev klart med sommarjobb för henne igår.
Det blir två veckor bara men bättre det än inget alls, säger jag.
Det skulle annars gapa väldigt tomt i hennes plånka hela sommaren.

Jag tycker att värmen kan få komma tillbaka, pronto.
Till råga på allt så säger dom att det kan komma snöblandat regn nu till helgen, WHAT!!
Hur kan det vara möjligt när det är Juni och midsommar i sikte.
Nu på Lördag har vi ju en släktträff på min J;s sida och då vill vi verkligen att vädergudarna är med oss.
Vem vill leta fram vinterjackorna igen liksom.
Nej då vill vi ju gå i fina sommarklänningar och sandaler med målade tånaglar.

Nu måste jag upp och röra på mej innan jag somnar.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar