söndag 20 maj 2012

Låna lite :)



Tjingeling!!

Vilket tråkigt väder va.
Nu kan det väl bara bli bättre här framöver hoppas jag.

I fredags så kom min syster Lisa och hennes flicka Tindra på besök.
Hon bor ju i Uppsala så vi träffas inte så ofta nuförtiden.

Lisa skulle klippa sej så jag hängde med för att vara lite barnvakt.
Så himla roligt och mysigt att få rå om henne en stund.
Det blev ju såklart fika och inte mindre än två gånger.
Träffade på Adam och Anna också så dom hängde på den andra gången.

Så himla rolig var hon Tindra då hon ätit klart sin glass så frågade jag om hon ville smaka på mitt vatten som var Loka smultron.
Mm, sa hon och tog glaset.
Men där var det stopp.
Hon tittade på glaset och luktade lite så jag frågade om hon inte skulle dricka.
Tittade på mej och undrade om det var vin i glaset.
Haha va vi skrattade och hon ville ha annat vatten.
Trodde inte riktigt på mej när jag sa att det var vatten i mitt glas.

Men nu så måste jag ila.

Ha ett härligt slut på veckans sista dag, Söndag.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar