lördag 12 maj 2012

UNDERBART BRA!!!

En riktikt bra film som jag såg igår kväll.
Ja nästan hela åtminstone.

Julie & Julia

 












Underbara Meryl Streep i den ena huvudrollen.
Som alltid så levererade hon.

Bytte ut soffhänget mot att krypa ner i sängen för att se slutet.
Men vad hände då tror ni?
Exakt, jag somnade.
Så har ingen aning om hur filmen slutade.
Såg ni den?
Träffades dom någon gång?
Tell me!!!


Härlig Lördags Tadaaa till er!!

Jobb jobb jobb men jag vill ju bara ligga kvar i sängen och sova.
Är nog lite jetlaggad tror jag.
Kommer nog igen efter helgen hoppas jag.

Hur är vädret hos er?
Här ser det ut som det ska spricka upp och det vore ju skönt.
Solen är medicinen den med när man känner sej trött.

Jakten på resan i början på Juli fortsätter.
Men först blir det konfirmation om två veckor, kusinträff med ca 60 pers första helgen i Juni, bröllop ( J´s dotter) i mitten av Juni, Midsommar och sen, sen går jag på
s e m e s t e r .
Blir Göteborg och Madonna den 4 Juli och efter det så vill jag gärna dra iväg på en sista minuten en vecka.
Efter en fullspäckad junimånad så behöver vi nog vila upp oss. :)

Tänk att Jacob åker iväg till Turkiet igen redan nästa Lördag.
Hemma i nio dagar bara och sen sol och värme igen, skööönt.

Trevlig helg alla fina

Å

1 kommentar:

  1. Hej Åsa! Kul att läsa din blogg och se bilder på din fina familj. Kram Ninni

    SvaraRadera