torsdag 23 augusti 2012

Mycket nu!!





Tjingeling!!

Men alla fina nu blir ni väl förvånade, två på samma dag efter lång frånvaro.
Jag mår bra om jag inte känner efter för noga. :)

Det har varit mycket nu sen förra måndagen med både ris och ros.
Värst är det väl när man får höra en del saker, bara är skitprat.
Men är glad att jag fick reda på det. 

Tycker inte att man ska sitta och prata så.
Hur tänker man då??
Glad att jag vet nu åtminstone och som man brukar säga;
"What comes around, goes around"

Ialla fall så igår (för att berätta något roligt) när jag tränade så blev det nytt PB (person bästa) för mej, jiiihuuu!!!!
Trodde verkligen inte mina ögon.
Ok, det kändes mycket väl.
Orkade knappt kliva av maskinen och det var tur att det finns handtag att hålla sej i när det blev som jobbigast.
Snart är det dax igen men det kommer inte att gå lika fort ikväll för jag är verkligen sliten.




Ja ni ser ju själva vad jag slet både hårt och ont, hehe.
Men det är bara att ligga i för i början på veckan är det dags för viktkoll igen och då vill jag ju ha ett "snyggt" resultat.
På Fredag blir det en resa igen också, alltså nästa vecka så nu är det hårdkörning som gäller fram till dess.



Några fina bilder från en pärla inte alls långt från där jag bor, Växbo.
Där kan man njuta i många timmar och bl a gå på Växbo Lin.

Men nu "got to go" för nu väntar mannen på att få se frugan svettas.

P & K

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar