onsdag 29 augusti 2012

'Lite' nytt kanske...


Ett lunch Tjoho!!

Herre Gud vad trött jag är alltså.
Kommer jag att kunna ta igen min förlorade sömn, jag hoppas.
Men det går i 190 nu alltså.

Häromdagen var jag in på Majas för att se om det kommit in nåt nytt.
Tyckte inte att jag såg nåt utan allt var som det brukar.
Saker överallt och då menar jag verkligen överallt.
Men det har blivit lite mera ordning där nu och det är ju inte helt fel.

Träning ja.
Har varit in nu på morgonen och kört ett ett eller två pass.
Tog mej igenom en timme på löpbandet först.
Ja jag sprang inte hela tiden, minimalt faktiskt men känner att jag måste ju börja nån gång.
Sen blev det två varv i cirkelgymmet à en minut på varje grej.
Tog sen tio minuter på crosstrainern också så det blev ett tapp på ca 655 kcal + det jag gjorde i cirkelträningen.
Ja det får jag vara nöjd med.

Ska nu fixa till mej lite för att sen åka och börja packa ner Jackes saker i hans lägenhet.
I helgen så bär det av med alla möbler.
Han åkte redan förra Tisdagen och har bott på vandrarhem men nu i helgen så får han lägenhet ialla fall.
Ska bli riktigt kul att följa honom den här säsongen.

Men nu så hopp in i duschen,

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar