tisdag 14 augusti 2012

Underbara under!!


Allt bra finingar??
Här är det helt ok.
Galet trött bara av min nu sista vakna natt på jobbet.
Snart får jag åka hem och sova ialla fall.

Igår så fick jag ett stort fång med rosor av J när han kom hem från jobbet.
Ett paket med nya super super fina underkläder.
Så fresch med lite nytt under och med en färg som fattas i min garderob.

Ska försöka ta mej igenom ett träningspass imorgon när jag vaknat till liv också ( eller idag blir det ju ).
Sen blir det hem och ha lite mysigt soffhäng innan det är dax att hoppa ner i sängen igen.
Dagarna går väldigt snabbt och blir korta när man måste sova på dom..
Tror att det här är min värsta jobbar vecka med bara en dag ledig.
Gör 62,5 timme totalt.

Hoppas ni får en bra dag alla,

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar