lördag 8 september 2012

H E M M A ! !


Hejsan, hejsan!!

Så var vi hemma igen efter ca sex timmars försening.
Vaknade vid halv elva efter bara fem timmars sömn.
Upp och pratade med efterlängtade och älskade Filippa.
Så skönt att se henne igen måste jag säga och hennes JW med som sov här med henne.

Har nu ätit frukost, finn crisp och ägg med gott kaffe.
Gulliga J tar hand om tvätten och jag passar på efter att ha plockat ur resväskan att lägga mej igen.:))
Har fått HELA underläppen full med gulgröna blåsor som värker, dunkar och varar enormt mycket.
Har nu tvättat ett antal gånger och smörjer in den med en salva som driver ut det onda.
Blir helt slut och undrar hur mycket av energin som går åt dit, hmm?

+ 4kg typ på en vecka WHAT!!
Det kallar jag all inclusive.
Ingen kan väl gå upp 4kg på en vecka??
Jo tydligen, thats me :/
Inte konstigt heller kanske när jag levt på crêpes med smält choklad till frukost, glass och pommes till lunch/middag och en hel del vin hela dagarna.
Men jag kände inte för bläckfisk, musslor eller kanin direkt.
Men nu får det tusan vara nog och nu är det hårdkörning som gäller.
Lite jävlar anamma och pep från viktcoach och min J.

Skyller på crêpes mannen nedan att jag gått upp ;)

Ha en fin höstdag i solen,

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar