fredag 21 september 2012

Vilse i pannkakan!!!


Hejhopp!!

Vilken dag det blev, hårt jobb blev det ju men inte på jobbet;))
Nä är i hufvudstaden med J och dotter.
Vi stack tidigt för min man hade planerat en svensexa till eftermiddagen/kvällen för sin lillebror.

Jag, Filippa och Bianca (Jackes tjej) gjorde staden.
Har fikat gott i Sturegallerian och handlat lite.
Käkade på Pizza Hut och det har jag nog inte gjort sen vi bodde här nere för ca tretton år sen.

När vi skulle åka till hotellet så gick vi vilse i spöregnet.
Var så jäkla sur och sa till Filippa att jag aldrig mera ska bo utanför, hmm om Mariatorget är så långt utanför vet jag väl inte.
Men det kändes väldigt drygt att vara ute en timme i spöregn utan paraply också.

Men nu ligger vi nerbäddade och kollar på Stockholm by night genom fönstret.

Zzzov gott,

Å & F

Ni ser väl på bilderna att vissa av oss har haft fullt upp idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar