torsdag 20 september 2012

Mycket festligt!!!


Toodeloo!!

Trött tröttare...
I lördags var jag på fest en medlemsfest som Karma Träningscenter ordnat för sina medlemmar.
Det blev inte så sent då eftersom det väntades jobb dagen efter.
Men galet trött och slut efter att ha stått och dansat, hrrrmm eller vad man ska kalla det.
Ialla fall så öste jag på i 2.5 timmar.
Gissa om mina fötter ömmade??
Gissa om jag hade träningsvärk i vaderna dagen efter??

Ooh my, säger jag bara :))

Med min fantastiskt duktiga J som DJ så blir det bra dansmusik och det är ös som gäller.

Lite frågesport, tävling och uppvisning bjöds det på.
En helt underbart galet rolig kväll var det och jag hoppas verkligen att det blir fler gånger, hoppas.

Nu blir det snart en joggingtur i solen innan det är dax att åka till jobbet.

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar