tisdag 14 maj 2013

Ögonbryn deluxe!!


Taa daaa!!

Hemma igen och fick fundera två vändor minst vad det är för dag idag. Fyller år gör jag ju inte och inte är det bröllopsdag eller morsdag än.
Underbaringen min överraskade mej med blommor och när det kommer sådär bara så undrar jag ju WHY?
För att han älskar mej får man väl hoppas :)
Glad  blev jag ialla fall och fina är dom.

Är fylld av ny energi och ett fejs som är nybehandlat. Lite rödflammig här och där men det går ju över. Fick nya ögonbryn och dom kan ingen missa.
Haha jag har ju så ljusa så när jag färgar dom så tycker jag verkligen att jag ser rolig ut. Men det blir ju också bättre om någon dag när man tvättat dom ett par gånger.
Lotta gjorde dom lite extra mörka nu med eftersom solen bleker dom också.
Nedan har jag lagt upp en bild på mej natural.

Nu vankas det snart träning och även där påfyllande av mera energi och förhoppningsvis lite muskler. Sh'bam och kettlebell får göra detta ikväll.

Snart kommer solen och med lite tur kan jag 'skina lite' med den då!

Å







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar