söndag 5 maj 2013

Ris och ros.


Taaa daaaa!!

Snart frukost och sen blir det ut och fortsätta med trädgården.
Hur har ni det? Redan käkat frulle?

Känns verkligen som jag kommit under en ångvält i kroppen.
Träningsvärk from hell har både jag och mannen. Det blev body Combat igår och sen upp på löpbandet för lite jogging. Jag måste ju komma igång för jag och Madde ska springa tjejmilen i september.
Tycker ju att det är såå tråkigt att springa men bara jag gjort det några gånger så kanske det ändras. Just nu känns det som att klockorna stannar.

Igår tyckte Filippa att jag och mannen skulle äta ute så hon och killen fick laga mat hemma själva. Vi åkte in till stan och tog en pizza. Shit va gott det var och längesen. En tur till en härlig tjej för lite vin, ost och kex och en massa härliga skratt blev det innan dottern ringde och tyckte att vi skulle komma hem, ok.

Kvällen avrundades med en fruktsallad som hon fixat till med en klick grädde.

Hörs sen för nu börjar någon bli otålig här.

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar