onsdag 29 maj 2013

Sleeping day..


Taaaadaaaa!!

Idag ringde klockan före sju. Hade nog hoppats på att underbaringen glömt mitt förslag igår. Att gå upp och ner fyra gånger i djävulsbacken (det är vad jag tycker är ett passande namn på denna backe).
Gick där igår med men bara en gång och då var jag helt galet trött efter.
Iaf så glömt vad jag sa det hade han inte gjort så det var bara att kliva upp och gå dit där den ligger.

Skön känsla när det var gjort :)
Trodde ett tag att jag skulle få hjärtstopp men tur var väl att det gick bra.
När vi var på hotellet igen så blev det lite gym och lyfta lite vikter.
Underbaringen släpade upp mej ur solstolen för vattenaerobic strax innan lunch också. Semester? Javisst!!

Sen kan ni ju fatta vad trött jag har varit. Mycket sova i solstolen idag och det har varit både molnigt och lite disigt men det har nästan bara varit skönt.

Nedan några bilder från igår kväll när somliga av oss hade spenderarbyxorna på sej och det var inte jag.

Nu blir det dusch och sen middag följt av det duktiga Animation Team som gör allt för att vi ska ha det hur bra som helst.

Ha det gott

Å






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar