lördag 14 september 2013

En vecka sen!!


Taaadaaa!!
För en vecka sen var jag med och sprang tjejmilen för första gången men absolut inte den sista. Vilken härlig dag det var med värsta sommarvärmen och vilken stämning. En helt fantastisk omgivning att springa runt och en massa härliga girls med samma blick. Ni vet 'jag ska ta mej runt om jag så ska krypa sista biten, typ'.

Ett härligt minne att ta med mej in i höstrusket och såå roligt vi hade. Kvalitetstid med mina söner och en av kvällarna var även mina två systrar med oss ut och åt. En skitbra helg helt enkelt som jag är så glad att jag åkte iväg på.
Eller vad säger ni hotell två nätter ensam i ett dubbelrum, eller? ;) hotellfrukostar med bästa sällskapet och fint väder. 
Mm ni fattar ju själva hur bra jag hade det.

Nu är det lite fix och stök så got to go!!

Å
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar