måndag 2 september 2013

Neeej!!


Tjingeling!!

Har ni det bra? September är här och nu är det endast tre månader till första advent. Jippi tjoho sa dottern och jag fyller år om ca fyra månader (julafton närmare bestämt).
Ja om man tänker så så är det snart Januari igen och det går mot ljusare tider :)
Men jag gillar faktiskt hösten och vintern med för den delen. 
Igår när jag jobbade så blev jag helt däckad i min förkylning, neeeeje. Jag nös och hostade om vart annat och fick hög feber. Det rann i både ögon och näsa på mej. Nu hoppas jag att det vänder efter detta eftersom jag har gått med den sen i slutet på April. På Lördag är det ju dax för 'Tjejmilen' i Stockholm och vi är ett stort gäng som åker med egen buss redan på Fredag och ska bo på hotell tills på Söndag. Det bådar inte gott för mej just nu. Med min otur så blir jag väl hemma. Men har tänkt bota detta med positiva tankar så det ska nog gå. 
Har ju inte kunnat träna nåt, nada så om jag kommer iväg så blir det min envishet och vinnarskalle som kommer att ta mej runt. ;)

Trots jobbarhelg så har jag och min make hunnit med en fest i Sundsvall. Har träffat mina kära släktingar där och fick för första gången träffa brorsans  familj. Toksöta döttrar hade han hunnit med sen sist och flickvän. Syrran och pappa och hans fru Anita samt alla på hennes sida med såklart. Vilken härlig samling med människor och en supertrevlig fest.

Hörrni nu blir det sängläge och vila för mej så jag piggnar på och jag håller alla tummar för att jag kan åka på Fredag.

Ha det så bra

Å






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar