torsdag 29 augusti 2013

Högvarv!


Tjing Tjing ! !

Hörrni full fart mot helgen nu verkligen.
Jag jobbar ju precis hela helgen men det känns helt ok ändå faktiskt. Har ju inte haft en sån på åtta veckor typ.
Nu på morgonen är det en frisk och krispig luft. Vi hade bara +5 när jag skjutsade underbaringen till bussen.
Hösten är här eller den närmar sej med stora steg nu känns det som.

Per automatik så börjar jag alltid fundera på renovering och börjar kika på olika inspiration. Min hjärna går berkligen på högvarv då. Det blir bara så när hösten knackar på. Här nedan ser ni härlig badrumsinspiration från Baazar. Sjukt snyggt om ni frågar mej :)

Apropå renovering så är det min tur idag igen. Har tid hos Lotta för det bästa man kan tänka sej. Exakt, kemisk peeling. Lite bryn och fransar ska också fixas. Har ni privat en sån behandling någon gång? Om inte så gör det. Jag har aldrig gjort nåt som är bättre. Den är en aningens beroendeframkallande, haha. Lotta har ju även en sida ' perfekt hud' som jag beställer allt ifrån till mitt ansikte. Jag kan sitta i lugn och ro och läsa om varje produkt och är det något jag är osäker på så är det bara att slå en signal eller så kikar jag in om jag är på stan och får hjälp. Så duktig och bra är hon och super service. Sen har hon ju smink ned och lite lull lull för oss tjejer som gillar det. 
Säger bara prova en behandling och få lite egotime som vi alla såå behöver.

Ha det gott

Å


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar