torsdag 8 augusti 2013

The End.


Tjing på morgonkvisten!!

Jaa ni snart är min semester över för den här gången. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mej men men.
Några guldkorn har jag ialla fall att tänka tillbaka på när mörkret kommer smygande.

Nog känns det som höst nu när vi gått in i Augusti. Jag tycker alltid det fast det har varit soligt och varmt. 
Sista måndagen i Juli så är det Grillnatta i vår stad. Det är uppträdande på scen och i år var det Topp Cats som stod för underhållningen.
Affärerna har öppet till 23.00 och det är människor överallt.
Men nästan varje år så är det fint väder just den dagen/kvällen. I år var inget undantag och det var första året på längen som jag var ledig också.

Karma Träningscenter hade sh'bam uppträdande med inspirerande Carmen i spetsen, så roligt och jätteduktiga var dom.
Frampå småtimmarna så gick vi vidare till ett nyöppnat ställe Lokal som håller till vid gamla lokstallarna. Där återförenades BeBop för en kväll och vilken kväll sen :)
Scenen som var en gammal perrong och bar himmel, grillbuffe och en massa människor. Det var hur bra som helst. En kväll jag kommer ta med mej när jag drar upp filten till hakan och det är mörkt och kallt ute.

Semester och varje morgon har jag klivit upp och kört min underbaring vid halv sju, zzzz. Så är det livet på landet och med en bil.
Fyra dagar kvar och nu hoppas jag att penicillinkuren ger resultat snart så jag får vara 'med på banan' dom sista dagarna. Trött på att vara krasslig nu.

Må så gott ni och var rädda om varandra.

Å










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar