fredag 23 augusti 2013

Färdig!!


Todeloooo!!

Så var det färdigjobbat för den här veckan. Ledig i helgen och lite mys och liten utflykt. Tog mej igenom ett danspass på eftermiddagen när jag vaknat och jäklar i min lilla låda vad man tappar fort eller ja på sisådär sex veckor.

Har inte tränat på såå många veckor men det har ju inte gjort mej piggare heller så nu kör jag på igen med mina träningar.

En sak som bubblar inom mej och har gjort det ett bra tag nu.
Att vara vuxen tycker jag är att bl a att man ska vara en bra förebild. Men att bestämma och bara visa sin makt för att man ska 'vinna' och för att man är just vuxen. Om det sen faktiskt är så att man sårar sina närmsta för sin egen vinnings skull det kommer man inte så långt med i längden. Det är så dåligt och det gör den vuxna människan så jäkla elak och korkad.

Gaaah, nu så får det vara nog med klagan för ett tag men vissa saker gör mej så förbannad.

 Ikväll blev det tacomys och ett glas ros'e ute i solen. Men det är inte riktigt den där varna kvällen utan lite rått i luften blev det när solen försvann bakom grannens tak. Men det ska ju bli fint och varmt hela helgen, tummen upp på det!!!

Trevlig fredagskväll finingar.

Å





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar