torsdag 8 augusti 2013

I wish..


Tadaaa!

Då har jag sovit en stund igen. Vet inte om det bara beror på infektionen eller om penicillinet hjälper till att knocka mej också. Äter ju sex piller tre gånger om dagen så konstigt är det väl inte att jag är seg.
Men jag känner mej allt lite piggare idag tycker ja. Hoppas att det går åt rätt håll nu. 

Har köpt ett nygammalt bord. Ja ni vet det är gammalt men nytt för mej :)
Tänkte ha det i köket men som vanligt väntar jag på snickaren igen. Den här gången ska det byggas tak över halva vår solterass. Det kommer bli såå bra när det blir klart och en vägg mot sluttningen för lite omboning. Då har jag tänkt att vi ska ha vårt nuvarande köksbord där och till nästa sommar ska jag köpa dom där snygga korgstolarna från Ikea. 
Snickaren sa att det skulle vara klart innan helgen men nog känns väl det liiite tight om tiden nu va. 

Har ialla fall kollat in nya stolar till köket och fastnade för dom här nedan. Hela alltet är ju så läckert men känslan jag har för stolarna känner jag är helt rätt.
Nu gäller det bara att försöka hitta några i den stilen. Kanske vet någon av er var jag kan hitta dessa. Eller vet ni kanske vad dom heter t o m??
Berätta gärna i sånt fall så blir jag glad :D

Nu blir det en dusch innan jag ska köra Filippa till jobbet.

P & K

Å




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar