torsdag 26 september 2013

Helt säker..


Taaadaaaa finingar!!

Oj vilken frånvaro det varit härifrån men det har varit lite obalans i mej ett tag.
Min minsta grabb som inte är så liten egentligen, 20 år snackar vi här.:) han ska flytta igen. Ja jag vet att det inte är nåt unikt med det. Friskt kan jag tycka att 'klippa' navelsträngen.
Den här gången gjorde han det rejält. 
Finland blev det den här gången.

Ni har säkert följt det jag skrev för ett år sen ungefär att han då flyttade till Norrtälje för att spela bandy och nu är det alltså Finland och Björneborg som fått äran att ta hand om min stora fina lillkille.
Samma mål nu som när vi var på hans första utvecklingssamtal vid 6 års ålder har han bandyproffs är målet.
Kanske kanske är det här ett steg närmare hans slutmål och dröm?? Ja för mej är han ett stort proffs och jag är nog förmodligen hans absolut största fan.
Kommer såklart sakna min älskade unge och det gör lillasyster med redan. Men ett stort Lycka till och kom ihåg att det här fixar du 'hur lätt som helst'.

Ses om en månad!!

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar