torsdag 3 oktober 2013

Tiden!!


Tjingeling!!

Redan en vecka har gått sen Jacob flyttade till Finland. Galet vad tiden rusar iväg snabbt.
Jag tror att vi alla har skaffat 'viber'. En tjänst som gör att om mottagaren också har den kan ringa gratis. Sånt gillar vi, eller hur?
Han har det hur bra som helst och trivs jättebra i sin klubb och med laget. Ett riktigt skönt gäng, som han säger.

Den äldsta grabben han bor ju sen några månader tillbaka i Hufvudstaden och tidigare i veckan så började han ett nytt jobb, kuuul!!
Nere på Sture och 'svampen' är det nya jobbets plats :) 
Inte nog med det för hans flickvän som ju utbildar sej på Axelssons och snart kan titulera sej som Medicinsk fotterapeft. 
Så snart öppnar hon en egen liten fotterapeft salong och blir egendöretagare. Jag kan väl säga att visst går det bra nu.

Färdigjobbad är jag för den här vecka och ska bli sååå skönt med tredagars ledighet. Har en del kul saker inplanerat och lite lämnar jag för lite skönt soft. Vad har du på g denna helg?

Men snart så har jag semester i en vecka och lite bokning av resa och packning som ska göras. Men det tar jag tag i lite längre fram. 
Se till att njuta och ta vara på tiden. Det är ju en grej som vi inte kan få tillbaka. Var rädda och snälla mot varandra. Sist men inte minst, se till att omge er av riktigt bra människor som inte är falska, manipulerande och tar en massa energi från dej. Se till att få lika mycket som du ger, minst. 

Ha det gott så längen

Å




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar