torsdag 17 oktober 2013

Helg i sikte!!


Todelooo!!

Känns jättebra med helg nu. Ledig i tre dagar och en lite skoj i sikte. Känner mej lite bättre i kroppen ja sånär som en liten orolig värk som jag fick efter Zumba passet ikväll. Men svaret på blodet dom tog förra veckan har jag inte fått än. 

Dricker ni bra? Jag känner att jag slarvar med det oftast och som följd så får jag ont i huvudet. Speciellt när jag har tränat kondition och svettats mycket. För svettas det gör jag som en tok.
Därför har jag börjat dricka resorb varannan dag och det hjälper mej faktiskt. Brukar oftast ta den på morgonen eller efter ett svettigt pass.

Ikväll blev det lite gotti gotti efter träningen i form av banan och jordnötssmör. Ska snart duscha och sen blir det lite voltaren på knät. Imorgon kör vi världens bästa dag.

Pussar&Kramar...

Å





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar