fredag 18 oktober 2013

Har det bra...


Todeloooo!!

Solen skiner här och det är en fin höstdag utan snö. Oj vad dom varnade för snökaos tidigare i veckan men än har det inte kommit något här ialla fall.

Det blev en sovmorgon som hette duga imorse efter en underbar natts sömn. Längesen som jag känt mej så utvilad, skönt. Skulle ha tränat pump men mitt knä känns inte helt ok så om mannen är sugen på lite gym när han slutar idag så kanske jag hänger på. Längesen nu som jag lyfte tunga grejer.
Filippa har redan varit in och gymmat med storasyster och nu är hon igång ned matlagning. Det blir visst köttfärssås och spagetti.  Tur jag har som slapp laga lunch för då kan jag fortsätta med städningen. Ja jag vet den skulle jag gjort igår men det blev inte klart då.

See ya later.

Å


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar