söndag 6 oktober 2013

Drabbad!!


Tjing på er pinglor!!

Söndag igen och vad den här helgen har gått fort. Ok har ju denna dagen kvar men ialla fall. Tre dagars ledighet har verkligen bara runnit iväg. Men tiden går ju fort när man har roligt så då får jag hoppas att nästa helg går lika snabbt.

Men idag har jag ont i mitt huvud. Kan det vara vinet från igår eller? Nä jag har helt enkelt blivit drabbad, påhoppad, överkörd igen av den där vansinniga bacillen så förkylningen har åter tagit ett grepp på mej. Vill inte ha den igen!!
Har ju bara varit frisk i tre veckor efter min fyra månaders pers med detta. Jaja bara att hoppas att den inte tänker stanna allt för länge den här gången. Jag som snart ska resa bort också, gaah!

Igår hade vi lite mys på stan. Mannen och dottern tränade men jag avstod då jag kände att det var på G. Vi skulle fika lite och kika i affärer men det blev lunch där istället. Dom blev så hungriga så vi kände att det blir bra med lite mat.

Nu blir det lite proteinvåfflor här, yummie.
Dom är verkligen goda och med vaniljsmak. Ibland äter jag dom som dom är och ibland med hallon och keso.

Kolla här nedan, Jacob provar sin nya matchtröja med nya laget. Ååh vad jag längtar tills bandysäsongen drar igång där borta. Undrar hur många matcher jag kommer se egentligen. Inte lika många som förra såklart men någon kommer vi att åka över för att kika på ialla fall.

Ha det bra och ladda för en ny vecka nu.

Å





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar