måndag 28 oktober 2013

På resande fot!!


Tjingeliiiing!!

Men att jag ska ha så svårt att hinna med minst ett inlägg om dagen. Är galet trött efter helgens jobb. Fick ihop 35 timmar btw. Men nu är jag ledig hela veckan och hur skönt känns inte det.
Började dagen med ett styrkepass och fick hjälp med lite rehab övningar på mitt knä bl a. Har ju redan kört lite så det känns ju otroligt mycket bättre redan :)

Sen blev det hem och packa den stoora resväskan. Lite nervös och förväntansfull var jag över att resa iväg själv för första gången i mitt liv. Ja så kan det va. Började med tåg och sen buss. 
Trodde jag skulle bli galen på chauffören som spelade fiolmusik hela vägen och stampade takten till dessutom.

Men nu är jag på mitt sista färdkostmedel som ska ta mej till ett annat land. Sååå kuuul!!

Dagens skörd blev snus :/ årets glögg och toblerone. Nyss har jag ätit middag med ett glas rött och nu är jag så trött, totalt sopslut så det blir till att sova snart.
Men lite lösning tänkte jag orka med. En tidning som inspirerar mej att träna ännu hårdare fram till jul och så julinspiration kan man ju inte få för mycket av. :)

Hörs imorron finingar!!

Å




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar