tisdag 8 oktober 2013

Så kom hon hem...


Hur har ni det?? Jag måste nog säga att jag är en aningens liiiite bättre såhär på kvällskvisten. Aah jag vet det är fortfarande tisdag och världens längsta känns det som.

Då kom hon hem gogumman, sötnöten, lillstrumpan eller Filippa som hon heter dottern. Med buller och bång kom hon upp i sovrummet med te ostmacka en mandarin och en grön tablett. Ja samma sort som igår och vänligt men bestämt sa hon - Ta den och drick upp allt vatten också.
Hon hävdar att det är pga den lilla gröna som jag känner mej bättre. Usch den smakar verkligen b**s men det är vitaminer säger hon.

Tidigare idag var jag till sjukhuset igen. Inte mindre än tre rör med blod tappade dom mej på. Får se vad det blir för svar på det.

Roullader med vitlöks cream cheese i sås med basilika bara grejade hon ihop till middag min duktiga tös. Såå gott det var, yummie. Lagom till Hollywood fruar så blir jag serverad citronvatten. Drick bara nyttigheter och det behöver du!!
Jaja!! Jag ska!!

Soo long

Å



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar