torsdag 31 oktober 2013

Träningsläger!!


Tooodeeelooo!!

Oj volken dag det blev igår. Min träning var verkligen på topp igår. Körde som sagt spinning på morgonen och sen åkte vi till lägenheten för att äta lunch. Tanken var att vi skulle gå ut och äta den men vi var så trötta efter passen (Jacke körde med bandygym) så vi softade hemma isället.
När Jacke åkte iväg en sväng på eftermiddagen så passade jag på att städa lite och kolla om tvättmaskinen fungerade och det gjorde den så det blev tre maskiner tvättade.
Förberedde för middagen med wokgrönsaker och sallad som vi skulle ha till kycklingen efter vi tränat.

Tanken var ju att hänga på bandylaget på deras cross fit träning på kvällen men jag bangade. Men jag satt inte bara hemma utan åkte till Porihallen och där var jag med på både Zumba och Body Combat. Shit vilka bra pass och tjejen som hade BC var grym. Fattade inte ett ord vad hon sa men det gick hur lätt som helst att hänga på.

Helt slut i kroppen så åkte vi hem och åt och kollade på bandymatch på iPaden.
Sen blev det kväller för min del och jag sov som en stock inatt. 
Glömde tala om att jag möblerade om liiite när jag ändå höll på tidigare på dagen ;)

Nu blir det lite mera matfix här innan det är dax för isträning för bandylaget och den tänker jag absolut inte vara med på.
Men jag längtar som tusanefter att få se Jacob åka skridskor nu faktiskt.

Må så gott

Å






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar