tisdag 29 oktober 2013

Pori.


Taadaaa!!

Oj oj oj vilken gungig natt det blev. Tur att det gick bra och att jag inte riktigt fattat att det skulle blåsa så mycket. Men nu är jag hör i Pori eller Björneborg som det heter på svenska.

Väl i lägenheten så tog vi oss en tupplur både jag och sonen. Ja det blev ju inte så mång timmar spm jag sov och han fick kliva upp tidigt för att åka och hämta mej.
Med proteinpannkakor till lunch med kvarg och banan så var jag redo för att se lite av staden. Eller det blev att kika i affärer och en kopp kaffe för att vila benen. Hem och fixa taco sallad och sen en rask prommis för att se hockey. Ja det känns som att jag varit här läängen för vi har hunnit med en hel del idag.

Imorgon blir det träning på morgonen och sen lunch på stan. Sen tänkte jag träna med laget ev. Dom ska köra Cross Fit. Ja jag vet, galet!! Får se hur det går!!!

Dags att sova då kanske.

Å





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar