torsdag 10 oktober 2013

Kanske sista gången.


Tadaaa!!

Mannen kom hem med buller och bång:(
Skitsur var han. Jaja skiter man väl i för jag tog mina (sista) krafter för idag till att överraska J. Han ringde tidigare under dagen och hans chef var tydligen så nöjd att det to m var hans lyckligast dag på året!! Haha han måste ha glömt att han blev pappa för en månad sen, eller??

Ialla fall så hade vi en flaska bubbel på kylning så vi hällde upp ett glas och under tiden så grillade vi ute. Jupp förmodligen årets sista och det blev ikväll. Det som jag drack satte sej i mina knän och i mannens mungipor. Ja det blev lite roligare att vara sjuk om jag säger så ;)

God hasselbackspotatis med hemmagjort vitlökssmör som jag smaksatte med liten aningens basilika, smörstekta morötter och en sallad på tomat och mozzarella med rödlök. Det är korvstoppad sjukling här nu!!

Imorgon är en annan dag mina fina.

Å






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar