onsdag 16 oktober 2013

Så kul..


Go'morron !!

Kallt, kallt och kallt men det är väl bara att vänja sej, eller hur? -4 grader nu på morgonen så kör försiktigt alla som inte har vintersilorna på. Ja ni andra med såklart ;)

Häromdagen så träffade jag min vän som jag umgicks med när jag bodde i Stockholm. Tänk vad fort tiden går och vi sa att det var minst 10 år sen vi sågs sist.
Men ialla fall så kändes det som om jag satt i hennes soffa igår. Eller som hennes man sa "ni har bara pausat bandspelaren och nu satte ni på start igen. Aah så var det tusan.
Vi kom överens om att ses snart igen och då ska jag ta med min man också och hitta på nåt skoj allihopa.

Här hemma fixar jag om rum för rum och igår blev det 'Jackes' rum som fick sej en make over. Lite mera fix idag nu på morgonen innan jag drar iväg till jobbet.

Trevlig lilLörda på er!!

Å




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar