fredag 10 oktober 2014

New post!!

Men oj vad längesen det var som jag bloggade, sorry!!

Hej alla fina som väntar tålmodigt  på ett nytt inlägg!!

Hoppas ni har haft det bra? Mycket har ju hänt sen sist och jag kan ju inte berätta allt. Men lite bilder får ni här ialla fall.









Vad hände?
Det har varit en tuff vår och sommar för mej men med en hel del fantastiska vänner runt mej då är jag redo att möta Er och andra med en god och härlig känsla i mitt sinne. 
Jag kommer från nu att börja blogga igen men inte lika mycket och ofta som tidigare utan när andan faller på.
Det får inte bli ett krav för då blir det så jobbigt och det är ju inte meningen att det ska vara det, eller hur?
Som ni ju fattar så har ju tokmycket hänt men jag kommer inte att rabbla exakt allt men denna 'lilla' bildkavalkad bjuder jag på.

Vi hörs senare, hoppas jag.
Kramar om!!

Å

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar