onsdag 15 oktober 2014

Snyggast!!!


Min äldsta son fixade en ny iPhone till mej i Mars. Så snygg så jag höll på att svimma. 
Det gick några veckor och jag ville såklart ha ett skal till den för jag har en förmåga att tappa den i backen. 

Men ni vet den med guld och vitt vad kan det finnas för skal som är så snyggt att inte iPhonen liksom tappar sin skönhet??





Sonen fixade det med. Vad säger man, wooohooo!!
Ni ser ju själva, galet snygg blev den :)
Finns lurar med i samma färg så dessa ska jag nog införskaffa vid något tillfälle.
Eller kan man sätta upp dom på önskelistan tro. Julen är ju inte allt för långt borta.

Lillördag och jag ska köra en helgstädning till den riktiga blir. Vet ju aldrig vad som vankas då, eller??

Ha det gott...

Kramar om!!

Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar