måndag 13 oktober 2014

Ny vecka!!

Hej Måndag!!

Har väldigt svåra och stora problem att förflytta mej idag. Har ont precis överallt i alla mina muskler även dom jag inte trodde fanns. Belöning brukar jag kalla det när jag har känning annars men idag vet jag inte riktigt vilket ord som passar.

Hörrni för två veckor sen var jag och min dotter till Turkiet och Alanya. Aa jag vet vi åker dit typ varje gång. Men vi trivs där och min syster bor där så det passar oss utmärkt. En motherdoughterweek som jag kallade den. Jag hoppas att det kan bli flera sånna för det var hur mysigt som helst att åka bara vi två. Om ni inte har gjort det och får möjlighet att göra en sån resa tveka inte. Mitt tips.
Lite bilder från den kommer här...










  En sån här #tbt passar in.

Hoppas ni får en bra start på den nya veckan.

Kramar om...

Å

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du är tillbaka :) Vad smal du blivit ! Du måste ju ha gått ner massor ?? Kram // Sanna

    SvaraRadera