måndag 12 februari 2018

Energi!

Att få ladda mina batterier är inte svårt nu för tiden...


Hej Måndag!!❄️❄️❄️

Hur har ni det? Jag har det fin fint. Ledig dag idag och sitter och tittar på snöovädret men med lugn. Ingen idé att lägga in stress och ladda ur batterierna och energin på det jag inte kan göra något åt.
Nä istället har jag tagit en lååång stund i sängen med frukost och tv. Helt ensam, bara en sån sak 🙌🏻

Ibland behöver jag verkligen få vara helt ensam här hemma utan något eller någon som pockar på uppmärksamheten. Speciellt när jag har haft min jobb helg...





Kaffe och en kopp med ingefära i hett vatten blir så mycket godare i Mon Amie 💙





Ljus är så lugnande och har hur många ställen att tända om ALLT ska lysa. Idag blev det ljusbrickan på matbordet som blev tänt. Älskar apan 🐒 som jag köpte på h&m innan jul!

Må så gott!!

💋

// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar