söndag 11 februari 2018

Mellomat!

Gårdagens middag är så god och en liten ny tappning på nachotallrik.

Hej hej finingar!
Jobbar söndag och längtas till ledighet nu.
Igår då slutade jag 15.30 och det är jag inte bortskämd med. En riktig bonus kväll och Mello blev det såklart.



Jag gör min tacos ned chips och allt i ugnen på en plåt.



Super gott och man väljer ju exakt hur mycket man vill lägga på. Ibland blir det majs, lök, paprika på köttfärsen.



Igår hade jag jalapeno och pressade lite vitlök på färsen. Sen på med en massa ost och tacosås..😋
Gjorde även en dressing på creme fraiche och sweet chili sås som jag ringlade över när det var klart.
In i ugnen 200 grader i ca 10 min.

Ibland ställer jag fram hela plåten så kan man sitta och dra loss chips med godsakerna på. Eller så lägger man det på tallriken som vi gjorde igår med en sallad till.👍🏻

Trevlig Söndag!!💋
// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar