torsdag 1 februari 2018

Kanske... inte!


Finns det någon annan än mej som har sån jäkla besluts ångest???

Hej raringar!


Det kräksnöar här sen igår och håller på fortfarande. Fast jag tycker ju om snön och skottar det gör mitt❤️om inte vi får hjälp av snälla Krille.

Igår kom det på posten. Paketet från IKEA och den nya tv bänken.



Men alltså nu tycker jag den är alldeles för låg ju😫😫😫
Ska väl låta den bo in sej någon dag så får jag se vad jag gör med den...



Hyllan som tv;n stod på tidigare hamnade i gluggen dör det gamla vitrinskåpet stod.
Den ska också byta plats så småningom men först ska det ut en svintung soffa och en ”lasagne dejt” med ca 15-20 pers som kommer på sönd. Då krävs det lite sittplatser så den blir kvar ett litet tag till.👍🏻

Ha en bra kväll!!💋

// Å.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar